diumenge, 24 d’agost del 2008

La por


La nit ja és fosca, tancada, silent, a casa tots dormim. Un telèfon es deixa sentir, un truc, salto del llit i li donc un cop al meu home, miro el despertador, 4:45, escolto dins el silenci de casa una veu, fluixa, no entenc el que diu. Baixo l' escala buscant el fil de la veu que conversa sola, arribo fins l'habitació de la meva filla gran, ella està dormint, quieta, la repiració tranquil.la. Pujo l'escala per tornar al llit sense entendre res, mentre pujo l' escala torno a sentir la veu gens entenedora. PROU, m'entorno al llit, jo s'ho faran.


L'endemà, el meu home torna a casa a quarts de dues de la matinada, la casa silent, tots dormim. Ell va cap a la cuina a sopar una miqueta, tot està callat,només es deixa sentir la flaire dels jassamins que la veïna del costat té plantats. Ell, revisa la casa abans de pujar a dormir. Mentre puja l'escala escolta una veu cantan una cantarella gens entenedora. Baixa l' escala, i s'atura davant l'habitació de la nena gran i tot està en silenci, ella dormint. Torna a pujar l'escala i la cantarella torna a ressonar dins la foscor de la nit. Va pujar cagant llets.


La pròxima vegada ho grabaré.

19 comentaris:

Striper ha dit...

realitat o fantasia m'ha posat els pels de punta.

Josep B. ha dit...

Fora que poden haver-hi més d'una explicació posant-lo en aquest món, explica'ns més!!!

(Sí, ja ho sé, és morbós, que li farem ...)

estripanits ha dit...

Collons, quin cague, no?

Joana ha dit...

Ostres,
A veure si hi ha fantasmes! ;)

Sergi ha dit...

Jo m'hagués cagat a sobre, ja t'ho dic ara, segurament, de forma literal. I no sé si encara seria allà. Ara que, jo tinc una veïna que és cantant, i assaja a qualsevol hora. Les primeres nits que dormia al pis, sol, de sentir-la cantar em fotia una por... Fins que vaig saber que era ella, que no les tenia totes...

Carme Fortià ha dit...

Jo també hagués pujat cagant llets! M'hagués amagat sota els llençols i ... i... no ho sé pas!

zel ha dit...

Aiiiii, m'has fet acollonir, coi, jo que sempre corro sola de nit...

Jobove - Reus ha dit...

tinc la carn de gallina, volem saber més !!!

(per cert m'has prés el nom d'un futur post dedicat a la por, igual et prenc l'història)

petons

Mestra Lluna ha dit...

si... volem saber més. Que a mi les coses aquestes tipo Expediente X, m'encanten.

Mikel ha dit...

moooooola!!!! m' ha fet recorda que ja s' acosta el festival de sitges!!...

EL BLOC D'EN VITALIS ha dit...

Aixó és la tele del veï, pitjor que la por és l'estres.
Rosa, m'en alegro de la teva tornada almon dels bloggaires.
Petons.

El veí de dalt ha dit...

Collons! Que no es poden fer gàrgares al bany en pau o què?

Jo Mateixa ha dit...

Joerrrrrrr, ja m'he cagat, clar que, saben el que se....us va fer por???, les nenes no han vist ni sentit res???

Aixxxxxxxx, quin cague cony!!!!

Sange ha dit...

replica rolexwebsite video production1/2

Sange ha dit...

Passages Malibu HolisticGratis vrouwen2/2

Sange ha dit...

forumlinkbuilding.com reviewscheap desktop pc3/2

Hals ha dit...

It can happen at any time of the day but is more commonly found in the afternoon, evening or late at night.

websites for saleflorida health insurance

uknowme ha dit...

realitat o fantasia m'ha posat els pels de punta.
Free Mobile Downloadhow much are alarm systems for homes

East Coast Health Insurance ha dit...

http://insurancehomeowners.net/
http://affordablehealthinsurancequotes.org/
http://www.medicalquotefinder.com/
http://affordablecarinsurancequote.org/splendid idea!